top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RESTART NO.5

להעז ,ליצור ולחיות מהלב

גילוי נאות : את תמר גוז'נסקי הכרתי בפעם הראשונה באירוע בו היא הרצתה (על קצה המזלג) על האינסטגרם . יצאתי בזכותה מהאירוע מלאה ברעיונות וחידושים ומיהרתי ליישם .ידעתי שאני חייבת לפגוש אותה שוב וכך יצא .

תוך כדי שיחתנו עבור הבלוג הבנתי שיש בה תעוזה רבה והיא מדבקת ! תודה תמר :)

תמר היא עורכת תוכן ויזואלית , מצלמת ובונה אסטרטגיות לעסקים מתחומי הלייפ סטייל .היא בונה לעסקים עמם היא עובדת סיפור למותג וממחישה אותו בתמונות .

חלק ניכר מהעבודה נעשית באינסטגרם (ויש לאמר שהיא מומחית ) תוך כדי בניית אסטרטגיה והתמקדות בקהלים .מבחינתה היא נוגעת בכמה ממדים - שיווק,עריכה ,קריאטיב וצילום .

תמר נותנת גם שירותי ייעוץ לעסקים, מעבירה סדנאות ויש לה פינה חמה בלב ורצון עז לעזור לעסקים קטנים ומיזמים אשר להם היא מגדילה את ארגז הכלים ומקדמת אותם .

לא יודעת אם יצא לכם בזמן האחרון להיכנס לאינסטגרם ?...אבל בדפים שהיא מנהלת יש משהו מאוד אישי , נעים ואינטימי שמעניק ללקוחות יחס אישי וממתג אותם בהצלחה .

קרדיט : סטודיו עדיגיטל

: פרטים חשובים ומרעישים

- תמר גדלה ברעננה ועד לימי הצבא היא עסקה במחול . יצר היצירה תמיד פעם בה .

- מול המרכז למחול בו למדה היה סטודיו לאומנות ,היא תמיד הסתקרנה במה שמתחולל שם.

לימים , לאחר הצבא גם למדה בסטודיו זה .

- היא חליטה שהאהבה שלה לחומר ואסתטיקה איננה סתמית ונרשמה ללימודים בתחום העיצוב .

על מנת להגדיל סיכויי קבלה , היא נרשמה לכל מקום בו חשקה ללמוד .

- תיק העבודות שלה הכיל ציורי חללים וזה היה כרטיס הכניסה שלה ללימודים בבצלאל .

- למדה בבצלאל במחלקה לעיצוב קרמיקה -זכוכית ובשנה האחרונה ללימודים פרצה בתחום והרגישה שהיא מחוברת אליו בנשמה .התמחותה בקדרות היתה אבן דרך להמשך פעילותה המקצועית .

- היא מהמעזות , בגיל 24 פתחה יחד עם שותפה - חברה סטודיו ענק ומיוחד. בלי תוכנית עסקית אך

עם הרבה נשמה .

- הסטודיו היה בגבול גבעתיים תל אביב ,גדול ויצירתי .הן יצרו בו קולקציות שנמכרו לחנויות יוקרה ולמסעדות .

- 7 שנים הסטודיו היה סוג של בית :) העבירו בו גם קורסים למבוגרים וילדים , היתה שותפות

מצויינת , תחושת יצירה וחופש .

קרדיט : תמר גוזנסקי

הדחף לשינוי :

הייתה לי תחושה שאני על זמן שאול בסטודיו ושהקרמיקה זה משהו זמני וזה לא מדייק את מה שאני רוצה לעשות .

יחד עם זאת, הרגשתי שכבר אמרתי מבחינה יצירתית את כל מה שיש לי בקרמיקה ובער בי מקום חדש של יצירה אחרת .

בסטודיו היינו בונות ליינים של מוצרים ומתעדכנות בטרנדים (הסטודיו היה ענקי , עם פינת תצוגה, 6 אובניים ומטבח . ממש בית ),אנשים הרגישו בו נוח אנחנו ומצאנו בו פרנסה טובה אך הרעיונות שלי החלו להתמעט ויצא מזה הפאשן .

זה היה קצת כמו רעם ביום בהיר אך סגרנו את הסטודיו ומצאתי זמן להתפנות אל המשפחה שלי ,אל הילדים, מן חופשת לידה ארוכה .

הטלפון נדם , היה לי נחמד אך עדיין בערה בי רוח היצירה אז מצאתי אותה בבישול וצילום של הילדים, מבחינתי זו היתה הנאה יצירתית .

Note : שיתוף פעולה עם אביטל הראל קונדיטורית מדהימה וחברה אמיתי שאני עובדת איתה

RESTART תכלס :

בשלב מסויים הרגשתי סוג של נתק מהעולם והתחלתי לשאול את עצמי : מה הלאה ? שאלתי את עצמי מה מרגש אותי? מה אני הכי אוהבת לעשות ? ותוך כדי התחלתי לשחק עם האינסטגרם .עזרתי לחברה עם האינסטגרם העסקי שלה וראיתי איזה פוטנציאל זה יכול לעשות לעסק שלה .

בניתי לי עסק שבנוי על ניהול אינסטגרם לעסקים ,הייתי מאוד בטוחה בעצמי אך מתנדנדת . שאלתי את עצמי כל בוקר אם זו ההחלטה הנכונה ?, אם אני יכולה להתחרות בגדולים ממני ? , אולי כדאי ללכת ללמוד ?..ויש בקרים שהיה לי ברור שזה מה העיסוק שלי . ואז נכנס עניין התעוזה .

הבנתי שיש לי משהו בראייה שיודעת מה עובד ללקוח .נפגשתי עם הרבה אנשים שיכלו לתת לי טיפים מה צריך בשביל להצליח בתחום ובאחד המפגשים קבלתי את הגושפנקא הסופית שזה הכיוון .מישהי שהיא מקצוענית בתחום שראתה את התמונות שיצרתי ואמרה לי שיש לי את זה . זה בעצם נתן לי בטחון ופוש:)עבדתי על קורות החיים והפצתי לחברים שהעבירו לחברים וכך הגיעו אלי הלקוחות הראשונים .

כמו כן , היו לקוחות שכוונתי אליהם ופניתי אליהם (כאלו שהיה להם אינסטגרם שלא הביא בסוף תוצאות ) והם העסיקו אותי עבורם וככה זה החל להתגלגל מפה לאוזן .

אני אוהבת לתת שירות , אוהבת אנשים ולתת מעצמי . קבלתי מבית הורי את האופטימיות , החיוביות ,החשיבה מחוץ לקופסא ובעיקר את התעוזה לנסות ואני מוקירה להם על כך . הלקוחות שלי מאוד קרובים אלי ואני מאושרת במה שאני עושה .

קרדיט : מעמוד האינסטגרם של מירה צווילינגר

קשיים :

הרגשתי עם השינוי מאוד מדוייקת ,שהכל זורם ונכון .

אני יכולה לאמר שיש כל הזמן קשיים של העיסוק כעצמאי מבחינת היקף העבודה וההספק .

הצלחות :

אני אדם שקנאי לפרטיותו ו"נחבא לכלים " , אני עושה הרבה דברים שברשת ולא מרגישה צורך לקחת קרדיטים עליהם.

אני עובדת עם כל מני אנשים ולקוחות וזו ההצלחה שלי . סימן דרך חשוב בהצלחה הזו היא ניהול ערוץ האינסטגרם של חברת "שטראוס " , שנותנים לי חופש להתפרע וסומכים עלי . כיף שיש לקוחות מדהימים כאלו. נכון להיום אני מרגישה מומחית בתחום , אני יודעת לנתח ולדעת מה נכון עבור הלקוחות שלי והם סומכים עלי כך שמבחינתי זו הצלחה .

צילום עבור שטראוס

טיפים :

אני מאמינה שצריך להיות מאוד מחוברים לעצמנו , מה אנחנו אוהבים לעשות ? לבדוק כל יום משהו חדש , להתנסות ,לקרוא ולהרגיש אם זה הפאשן שלך .

לאחר קבלת ההחלטה להתייעץ עם אנשים בתחום ,לעשות סקר שוק , לבדוק מה צריך או חסר .

להעיז , כן להעיז ..לכתוב מיילים , לקדם את עצמך .

אני גם מאוד מאמינה שצריך איזון טוב ונכון עם הבית והמשפחה . לשלוט בעניין . לי לדוגמא מאוד חשוב לקחת ולהוציא את הילדים מהגן ואני מאזנת בשינוי ובמקצוע שבחרתי את היום כך שזה יקרה. אם יש דברים שאני יכולה לתת לאחרים לעשות במקומי אני משחררת.

חלום :

אני חולמת על משרד דיגיטל גדול במקום מקסים ופסטורלי שאעבוד בו עם צלמים ועורכים . המשרד ייתן תוכן ויזואלי ללקוחות עם צלמים ייעודיים לעניין ואני אבנה את האסטרטגיה לכך .

צילמה: גל בן זאב והעוגה של פקא׳לה

מילה שלי :

לא כל יום אני פוגשת ומשוחחת עם דמות מרשימה ומלאה תעוזה שמפעימה גם בי רוח להעז .ברור לי גם שגם צריך להתייחס אל אלו שמתנדנדות ומצקצקות כי "ההעזה היא גם נושאת פן כלכלי " ואני לא מתיימרת להמעיט בעניין ...אך עדיין ,ברגע שאתה אוהב את מה שאתה עושה , מעיז ומצליח ושם בו את התשוקה שלך , עם ראליות של התחום אליו אתה מכוון והסתכלות מאוד קרובה ואינטימית גם הכסף מגיע . בנוסף חלק מלהעז היא לקחת יוזמה וברגע שהוחלט על השינוי לשתף את מעגל הסובבים אותך בכיוון אליו את מכוונת ולבקש את עזרתם. ולפרגן זה ממש לא עולה כסף ! אז תעזו :) רוית


bottom of page