top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RESTART NO.1

שינוי שמתחיל מאהבה

לא סתם בחרתי להתחיל את הבלוג עם הילה סגל , היא מסוג האנשים שתופסים אותך בלב , פתוחים ונעימים .

בכל פעם אני מגלה משהו חדש שלא ידעתי ונפעמת מהעוצמות .

תפקיד חייה של הילה הוא ייעוץ פילוסופי – ליווי אנשים בתהליכי שינוי בחיים גם דרך הגוף וגם תוך נגיעה בנפש.

הילה פתחה בדרך חדשה שנקראת "חזרה לגוף" ובפעם הראשונה מלווה אנשים תוך כלים שהיא עצמה חוותה והעמיקה בליווי אנשים לשינוי תודעתי בכל הקשור לתזונה שלהם . מסגרת גמישה , מכילה ועדיין תהליך שמורכב מהתבוננות עצמית והרבה מחויבות עצמית .תהליך זה עזר לה והוביל אותה לבנייה וכתיבה של 15 עקרונות שהיא מאמינה בהם ומעבירה אתה זה הלאה לאחרים .

קרדיט : הילה סגל

כמה דברים שלא ידעתם על הילה וגם אותי הם מפתיעים -

  • הילה בכלל הייתה אמורה בכלל להיות שחקנית , למדה בתלמה ילין .

  • תמיד עניין אותה לנסות דברים חדשים בחיים .

  • בעקבות מקרה משפחתי בריאותי , היא עזבה את בית הספר בגיל צעיר והחלה לעבוד בחנות לאבני מרפא.

  • היא החלה להתעניין באבני מרפא ולמדה הילינג וטיפול .כבר בגיל 18 החלה לטפל באנשים .

  • היא סקרנית בלתי נלאית ומאתגרת את עצמה ללא הרף -פנתה לרידמן והכניסה את הטיפול באבנים למכללה , כך גם החלה לעבוד שם .זה גם נתן לה אישור על מה שהיא עושה כמקצוע.

  • היא פתחה חנות יחד עם בן זוגה , מותג ילדים בשם "NOYA & TUSH " (כך גם הכרתי אותה ) ואף השתתפה ביריד העולמי PLAY TIME בפאריס שם הציגה קולקציית חורף מרשימה .

קרדיט : הילה סגל

הילה מאוד נאמנה לערכים שלה ואחד השיעורים שלמדה שהתפקיד שבחרה בחיים שלה הוא ליווי אחרים במסעות למחוזות שונים . בסופו של דבר המרכז בחייה הוא מתן כלים לאנשים בתהליך מורכב ואינטימי .

עבודתה של הילה באה ממקום של התפתחות אישית והתנסות חווייתית.

השינוי – RESTART -

כל תהליך השינוי עבורי הגיע כשהבנתי כי בכל הדיאטות שניסיתי וחוויתי היה משהו חסר , וכך בלתי אפשרי לפתור את העניין . בעיקר בשל העובדה כי ברוב הדיאטות מודגש עניין המזון .

בסופו של דבר בניתי דרך עבורי שהייתה תוך כדי מודעות למקום ההוליסטי בשינוי התזונתי , ופיתחתי תהליך שהתנסיתי בו עצמי והשלתי לא מעט קילוגרמים שליוו אותי שנים .

מאוחר יותר , חברות החלו לשאול אותי על הדרך ולהתעניין , וכך התגלגל הרעיון של לקחת את כל הידע שצברתי על תהליכי שינוי וליווי הוליסטיים ותהליך הדיאטה שעברתי בעצמי ולהעביר את זה הלאה בדרך של תהליך קבוצתי בשם "חזרה לגוף" ובכך לצאת לדרך נוספת וחדשה עבורי .

לעתים הכיוון החדש שבוחרים ממש נמצא עבורנו ובשבילנו תוך תהליך שאנחנו עוברים ולא צריך לחפש אותו במקומות רחוקים מאיתנו . הוא חלק מהעשייה שלנו כיום ורק אנחנו מוצאים דרך להתחדש ולכוון אותו מחדש .

קרדיט : הילה סגל

אבני דרך משפיעות בחייך

הספק לא הוביל אותי והעזתי לצאת מאזורי הנוחות המוכרים לי , כמו כן לא לקחתי דבר כמובן מאליו. ההבנה כי אנשים רוצים להבין את התהליך של המודעות עצמו ממקום הוליסטי הוביל אותי להקשיב להם וללמד אנשים את הדרך שלי , כך הבנתי כי המטפל שבי מתפתח דרך המטופלים שלי .

החלום –

להשפיע על כמה שיותר אנשים לטובה .

טיפים קטנים לחיים

קלישאתי אמנם אך להבין שצריך להתיידד עם השינוי .להכין את עצמנו שזה אומר שדברים הולכים להראות אחרת .והכי חשוב להתיידד גם עם המחירים שיש בשינוי וגם במאמץ , ויש כאלו מחירים !

קרדיט : הילה סגל

bottom of page