top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RESTART NO.3

LET'S POP UP

כששמעתי את ה RESTART של אורלי מגל לא יכולתי להישאר אדישה לנוכח הדרך המעניינת שלה . מובלת על ידי אמביציה ,העזה ומודעות עצמית גבוהה .בעיני היא נועזת ביכולת שלה לבצע שינוי כשהלב שלה מרגיש חוסר התאמה אל המקום בו היא נמצאת . היא מעידה על כך שהיא אוהבת שינויים , והם ממלאים ומרעננים אותה .

אורלי מגל היא הבעלים של SPOTLIGHT POP UP SHOP בשיינקין 33 , תל אביב .חנות אשר מדי שבוע משנה את אופייה ומחוברת היטב אל מיטב המעצבים והמותגים הקיימים היום בארץ .מותגים המחפשים חשיפה ומקום טוב להיראות ולהפיץ את מוצריהם.

קרדיט : סנדי אהרון

לא תוכלו להתעלם מכמה פרטים מעניינים על אורלי :

- אורלי עו"ד במקצועה . עסקה בלגיטציה במשך 8 שנים במשרד עו"ד העוסק בתחום המסחרי ובעיקר ביישוב סכסוכים , צווים זמניים וכו'.

- כשהבינה שהאופי הטעון והתובעני של עבודת הייצוג בבית המשפט (למרות שהיא מאוד אוהבת אותה)

פחות מתאימה לה בשלב זה של חייה ,החליטה לעשות שינוי ועברה אל עולם הבנקאות .

- עבדה בחטיבה עסקית של בנק גדול - בניהול לקוחות ותיקי אשראי לחברות גדולות במשק .

- עסקה בבנק מול חברות נדל"ן גדולות במשך 3 שנים ולאחר מכן מול חברות בתעשייה הכימית במשך 3 שנים נוספות. כל תחום שעסקה בו הכירה אותו בצורה מעמיקה , את כל מרכיביו , דוחות כספיים וכו' .

- הייתה חלק מהעתודה הניהולית של הבנק .

השינוי RESTART :

כשהגעתי אל הרמות הבכירות של עיסוקיי , הבנתי כי אני דמות פריסטיילרית ורציתי שינוי מהעבודה בארגונים גדולים ושמרניים( בשלב זה של חיי ) . כמו כן, חלק משיטות העבודה לא תאמו את הקצב שלי.

הכרתי ביכולותי ורציתי לעשות לביתי .

עזבתי את מקום העבודה וידעתי מה לא ! מה אינני רוצה לעשות ,נהניתי מתקופה בה יכולתי (אחרי לא מעט שנות עשייה )להיות בביתי ולחשוב על העתיד בצורה ריאליסטית . כמובן , עם הערכת סיכונים עתידיים .

עלה לי רעיון של פתיחת חנות שמשתנה כל הזמן , הרגשתי שזה מתאים ל POP UP הפנימי שלי .

זיהיתי את המוצר / סוג השירות שאני רוצה לתת .בניתי תוכנית עסקית מפורטת ומתאימה , חקרתי את השוק , עברתי על מספרים כלכליים , הסתובבתי בין אינספור מקומות וזיהיתי איפה יש צורך אמיתי .

מצאתי מקום שיהיה מדליק ושאתנסה בו בהרצה למשך כמה חודשים על מנת לראות אם זה תואם לתוכנית העסקית שבניתי ולמציאות הכלכלית שאני מעוניינת בה .

פניתי (בלי להתבייש ) למותגים ועסקים עד שהקונספט תפס .הייתי ראשונית והאמנתי כי אני מייצרת חווית קנייה אחרת ומרגשת .היום אני גאה שהחנות נדרשת ומבוקשת בקרב לקוחות חדשים וכאלו נאמנים שחוזרים.

קרדיט : אורלי מגל

הדרך - הקושי:

לא הרגשתי חווית קושי בשינוי. הייתי שלמה עם עצמי ווהייתי במודעות מלאה לשינוי . הבנתי מה לא ועכשיו אני במה כן .

הצלחות מהממות :

אני מרגישה שיצרתי משהו חדש ברחוב הישראלי ומושא לחיקוי. אני גאה בזה . מצאתי איזשהו צורך

שיש בו לא מעט עשייה .

קרדיט : אורלי מגל

טיפים :

אני מאמינה גדולה בידע מקדים על מנת לעשות שינוי בכיוון אליו רוצים .

לחקור את השוק , את הצרכים , לבדוק הכנסות מול הוצאות ולבנות תוכנית מוגדרת שתוריד את המחשבות למספרים ולדרך .

אני מאמינה כי צריך לעשות החלטות מבוקרות ולא לפחד משינוי לאחר קבלת ההחלטה .

חלום :

החלום שלי הוא שכל יום אקום בבוקר וארגיש סיפוק .

שאעשה דברים יצירתיים ואצליח בהם . שארגיש סיפוק ,אתגר ואדע שאני מייצרת ערך ויש TRADE OFF למה שאני עושה .

אני חולמת בגדול :) ובימים אלו מחפשת להגדיל את הקונספט , להרחיב אותו ולקחת אותו לכיוונים נוספים ומעניינים .

ומשהו משל עצמי :

הרבה פעמים רוצים לעשות שינוי אבל נמצאים במקום מקצועי נוח ומתגמל פיננסית . לכן כדאי להתנסות בתחום החדש מהבית , בצורה מבוקרת וללמוד אותו בקטן .לראות האם אנחנו מתחברים אל התחום, האם אנחנו מצליחים בו .בדרך הזאת לא לוקחים סיכונים שיכולים לערער את המצב הכלכלי או האישי שלנו ושל בני משפחתינו .אני נפגשת יום יום עם נשים עצמאיות שמיישמות את זה וזה נכון עבורן .


bottom of page