top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RESTART NO.2

מעצבת אורבנית

עפרה גרף אביב היא הבחירה השבועית שלי להשראה , חזון ודבקות במטרה . היא דמות אופטמיסטית , עם קורטוב שובבות בוגרת והרפתקנות מחושבת.

.STARJELLY עפרה מעצבת תיקים לאמהות וילדים ובעלת מותג אורבני ובועט בשם

אין ספק שעפרה היא אדם של שינויים! העובדה כי החברה בה אנחנו חיים מחנכת לא מעט להתמדה ועקביות ,לא שנתה את המשיכה שלה לשינויים ולהבנה כי היא לא בעלת אופי מקובע .

קרדיט :עפרה גרף אביב

: על קצה המזלג עם עפרה

-עפרה למדה אומנות ופילוסופיה של מזרח אסיה .

-למדה סינית 4 שנים , הרבה לפני שסין היתה פה בלבנו .

- עבדה בעבודות שקשורות בשפות ותרגום .הייתה תחקירנית בטלויזיה ,ועסקה

בעריכה לשונית.

-הרגישה שמשהו חסר בכיוון בו בחרה .

-חלמה ליצור ולעצב אך לא ראתה את זה הופך למקצוע.

- החליטה ללמוד תדמיתנות , בכדי לגעת בעולם האופנה וההתרגשות גאתה

בה עם העיסוק.

- עבדה במשך 7 שנים כמנהלת פיתוח ועיצוב בחברות אופנה כמו : יעל אורגד ,בוניטה ועוד .

קרדיט : רוני כנעני , אור כהן פורבין

: על השינוי

במהלך השנים כשכירה , שיניתי גם את מצבי המשפחתי והפכתי לאמא . האמהות בעצם הובילה לשינוי המהותי ביותר בחיים שלי וכמו כן חזקה אותי בקבלת החלטות בנוגע לתעסוקה שלי . זאת מתוך הרצון לבטא את היצירתיות שלי וליצור מוצרים שימושיים לפי "האני המאמין " שלי .

כך נולד STARJELLY , שהינו מותג אורבני ובועט לתיקי אמהות וילדים . הוא קיים 3 שנים שבמהלכן אני עובדת ובונה קולקציות . הסיפוק שזה נותן לי הינו עצום .

יש אושר בעשייה שמביאה את "האני" שלי לידי ביטוי. במהות של העסק אני מעצבת פריטים שימושיים לאמהות כמוני וזה מה שעומד לנגד עיני. מה שאני מעבירה בפריטים שלי זו פונקציונליות לצד חוויה מהנה ומשמחת .

קרדיט : עפרה גרף אביב

קשיים ומהמורות בדרך :

אחרי לא מעט שנים כשכירה והעובדה שבעלי הינו עצמאי , מתעורר הפחד מחוסר הוודאות הכלכלית במעבר לעצמאית .ההתמודדות מול פחד הגדילה את הקושי בהחלטה האם ללכת עם החלום לעומת הצרכים הכלכליים של המשפחה .

בנוסף ,עם כל הידע והניסיון בעיסוק כעצמאית התמודדתי עם המון דברים חדשים בדרך כמו דרכי עבודה,ניהול זמנים ,ספקים וכו' .

את מתמודדת עם זה לבד ואין ממש עם מי להתייעץ ולחלוק.

להניע את הגלגלים של העסק יום אחרי יום זה לא דבר של מה בכך .

קרדיט : רוני כנעני

הצלחות קטנות (מה ממלא אותי ?) :

בכל פעם שאני נתקלת בבעייה ואני מתגברת עליה ונחלצת מהמשברון הקטן

( כמו : מציאת ספק ,התלבטויות עיצוביות ועוד) זו הצלחה מבחינתי וזה ממלא אותי .

בכל פעם שהמוצר נמכר או שאני רואה נשים ברחוב עם המוצרים שלי אני נפעמת ובעיני זו הצלחה . כמו כן , כשלקוחות פונות ומספרות כמה הן אוהבות את התיקים שלי ומפרגנות אני מאושרת .

טיפים קטנים :

אשה שרוצה לעשות שינוי או משהו משל עצמה , צריכה לדעתי (וזו לא קלישאה ) להבין איפה הלב שלה נמצא ולא תמיד פשוט למצוא את זה .יש חששות ומסכים שנובעים מקשיי המציאות וצריך לדעת איך לנטרל אותם .

ברגע שעושים הפסקה ובודקים מה באמת מרגש ,ממה אנחנו מתמלאים ופועלים מתוך אהבה יוצרים הצלחה .

חלום עתידי :

אני חושבת שאני חווה את מה שהיה החלום שלי (ואני מוסיפה טפו טפו ..) וזה מדהים בעיני .

מבחינת חלום ההמשך , אני רוצה שהעסק יתפתח גם לחו"ל ויתרחב , אשמח אם יאפשר לי לחיות טוב לצדו וליהנות מהחיים .

Are We there Yet ?? קרדיט : רוני כנעני

ואני אומרת ,שחלומות לא נוצרו לחינם , הם פה בשביל שתהיה לנו מטרה . לפעמים צריך לפשט אותם כדי שיתאימו למציאות שלנו ולהגדיר אותם במדרגות קטנות יותר בכדי נוכל להגשימם.

בהצלחה לכל החולמים !

bottom of page