top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Restart No.8

מנטור לחיים

כשעינת הייתה קטנה היא אהבה אומנות . סבה ז"ל היה הבעלים של מפעל מתכת ביום ובשעות הפנאי אוטודידקט רציני שצייר , פסל ולימד אותה ואת אחותה ליצור אומנות . יחד היו יושבים ומציירים בסטודיו שהקים בביתו .

כשנסעו לטיולים בחו"ל היה מביא עמו את ערכת צבעי המים וחלק מהחוויה הייתה לצייר את הנופים .

כך בעצם נראה נוף ילדותה .

לכן היום (או יותר נכון מחר ) כשהיא פותחת את הסטודיו החדש של העסק הפרטי שלה

EINA- CHICK HOME DECOR שבגבעתיים , הכל מתחבר יחד ונסגר מעגל מול המנטור שליווה את חייה .

לעינת יש מוצרים מעודכנים וייחודיים בנוף העיצובי לחלל הבית . יש לה חנות ב ETSY ,אתר אינטרנט ,והיא מוכרת גם בעולם את המוצרים אותם היא מעצבת .

קרדיט : הדס הול

נקודות ציון בחיי :

✦ עינת למדה בתיכון במגמת אומנות ותמיד האמינה כי תעסוק בתחום .

✦ החלום שלה היה ליצור מקצוע מפרנס מהאומנות והיא לא ידעה מה בדיוק ואיך .

✦ אז מיד אחרי הצבא בחנה אפשרויות בתחום והחליטה ללמוד עיצוב גראפי במכללה הטכנולוגית

שבחולון .

✦ התמחתה באומנות דיגיטלית .

✦ בשנה השלישית החלה לעבוד אצל גיא רומם (לימים INSIGHT ) ועשתה עבורו עבודות

ביצועיסטיות + vj (וידאו ארט בלייב) לאירועים והופעות. מאוחר יותר גיא פתח סטודיו ומשרתה

גדלה יחד עם העסק.

✦עבדה 10 שנים ב INSIGHT .

קרדיט : איה וינד

RESTART

שני גורמים בחיי התאחדו והביאו אותי לRESTART בחיי המקצועיים .

היה לי רצון עז להיות עצמאית והחלום האולטימטיבי שלי היה להיות בעלים של סטודיו .לא ממש שינה לי מה לעשות בתחום אך לעסוק באומנות בער בעצמותי .

יחד עם העובדה שבבעלות סבי ז"ל היה מפעל מתכת שאבי ניהל , ושנים "חיינו במשפחה את המפעל" , התחלתי ליצור אומנות שיוצרה בו.

תמיד בסביבתי שאלו , למה לא למדתי עיצוב תעשייתי ? הרי למשפחה שלך יש מפעל מתכת ואת הרי אוהבת את התחום . ואני , רק בגיל מאוחר יחסית התחברתי למפעל והתחלתי לעסוק בעיצוב של כמה מוצרים לבית הפרטי שלי ולהבין שאני נהנית מהעשייה ומהמוצר הסופי . לקחתי קורס בשיווק ותוך כדי הריון ועבודה הקמתי עסק לעיצוב מוצרים פונקציונאליים ושיקיים שיכולים להתאים לכל בית .

קרדיט : איה וינד

גורמים לשינוי

רציתי משהו משלי , שאני אוכל לקבל עליו את הקרדיט וליהנות מכך . עבדתי 10 שנים ב INSIGHT ורציתי את ההצלחה שלי .

הרגשתי שאני רוצה לעסוק בתחום שהוא יותר עיצובי ועיצוב לבית משך אותי והיה לי מוחשי יותר ביד לעומת משהו שמוקרן על מסך ונעלם .

קרדיט : איה וינד

אתגרים בדרך

להיות עצמאית ו ONE WOMAN SHOW ,שהכל מונח על כתפיך בתחום לא מוכר , ולשים את כל הביצים בסל אחד " , לטעות לא מעט ולשלם על הטעויות ..זה מחיר שאני לקחתי על עצמי וזה אתגר לא קטן .

כיום ההתמודדויות הן יותר ברמה של עלייה למדרגה גבוהה יותר בעסק ושבירה של תקרת זכוכית, גם היא מאתגרת מבחינה עסקית ואישית.

קרדיט : איה וינד

טיפים קטנים מהלב ❤

להיעזר בחברים . לחשוב איזה נכסים יש לחברים שלך שאת יכולה לקבל מהם כלים נוספים ולהתקדם עמם הלאה . יש לי המון חברים ותיקים וחברות חדשות שהכרתי על הדרך שאני כל הזמן מתייעצת איתם .אני לוקחת את הטיפים והעצות ברצינות ומגשימה חלק ניכר מהן .

כמו כן , להיעזר ולשתף את בן הזוג , מי שיותר קרוב יודע יותר טוב ויכול לתת ביקורת ממקום בונה ומעצים.

לקחת עזרה כשצריך. לעשות קורס בשיווק , אמון עסקי ועוד על מנת להשלים את מה שחסר ולבוא עם כמה שיותר ביטחון לעסק.

קרדיט : איה וינד

הצלחות

הצלחה גדולה עבורי וסימן דרך היא ההתקשרות שלי מזה 3 שנים עם סוכנת בהולנד שמפיצה את מוצרי EINA בלמעלה מ10 חנויות במדינה .

כמו כן , פתיחת הסטודיו זו הצלחה גדולה בשבילי והגשמת חלום .

קרדיט : איה וינד

חלומות

רוצה לגדול ולצמוח בעסק , להפוך את EINA לשם מוכר ובינלאומי .

חלום אחד ואמיתי עבורי הוא להתחיל לפרגן לעצמי על הדרך שעברתי ועל מה שאני היום .

מילה שלי

עינת מסמלת עבורי את העובדה שכנראה האותנטיות שלנו כילדים , מובילה אותנו מקצועית בהמשך החיים .

אם רק נעצום את העיניים ונכנס לנפש הילד שלנו , נוכל להיזכר במה אהבנו לעסוק כשהיינו ילדים , מה היו החלומות שלנו ואולי שם ,שם נמצאת האמת המקצועית שלנו .

ואם אתם כבר כאן , אז עינת גם מזמינה אתכם אל אירוע הפתיחה של הסטודיו שלה בשישי הקרוב 1.4 (וזו לא בדיחה ) בין השעות 9:00-15:00 בטייבר 12 , גבעתיים . מוזמנים באהבה .

bottom of page