top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Restart No.7

לנפץ תקרת זכוכית

אני אוהבת אנשים שמאתגרים את עצמם , קובעים מטרות ומצליחים. אני מקבלת השראה מאנשים שמנסים להגיע למטרה שהציבו לעצמם אך בדרך מוצאים משהו שלם יותר ונכון עבורם .

גלית אקרמן ברש היא מסוג האנשים שאוהבים לנפץ תקרות( לא דווקא כאלו מזכוכית ) , להתחרות עם הזמן ויחד עם זאת לתהות לא מעט על מה שנכון עבורה .

היום תמצאו אותה מכינה את החומרים (ובהנאה רבה ) לסדנא לכתיבה שיווקית שתתקיים ביום ראשון. הסדנאות מיועדות לבעלות עסקים ,המעוניינות להעביר לכתב את מה שיש להן לאמר בע"פ ללקוחותיהן ולכתוב את סיפור העסק שלהן , ולארגונים בתקשורת התוך ארגונית .

אבל זה הסוף ...ואולי לא ? תצללו איתי פנימה ונכונו לכם הפתעות .

קרדיט : עדי הלמן

פרטים מרעישים על גבול הצהוב ... :

♡ גלית ידעה מאז ומתמיד שהיא רוצה לעסוק בשיווק . כבר בתיכון היא בילתה בקולנוע בעיקר בכדי לראות את הפרסומות .כל פרסומת עברה ניתוח מדוקדק .

♡ בתיכון למדה פיזיקה ומתמטיקה כדי להוכיח לעצמה שהיא יכולה .

♡ אחרי הצבא למדה שיווק ומנהל עסקים במכללה למנהל והתמחות שנייה במערכות מידע .

♡ העבודה הראשונה שלה היתה בענף ההייטק במרקום ואירועים. והיא הרגישה שזה לא באמת שיווק .

♡ היא עבדה ב KPMG וטפלה בתקציבי אירועים ובלקוחות גדולים ועדיין לא הרגישה שזה שיווק כמו שהיא רצתה .

♡ זומנה לראיון בשטראוס והתקבלה ,ללא ניסיון קודם , לתפקיד נחשק של מנהלת מותג מגנום ומותגים נוספים .

♡ היי מטורף מהעבודה , עבודה עד השעות הקטנות של הלילה ,הריון (חודש וחצי אחרי קבלתה לעבודה ) , וחזרה לביזנס עוד לפני סיום חופשת הלידה .

♡ אחרי חופשת הלידה גלית קודמה למנהלת תחום .

♡ סיימה לימודי פסיכולוגיה וייעוץ ארגוני בבינתחומי .

קרדיט : עדי הלמן

למה שינוי ?

חשתי מיצוי . מבחינתי אני זקוקה לריגוש של משהו נוסף מההזדמנויות של העולם הגדול והתאים לי להיחשף לדברים חדשים .

בו בזמן גם משפחתי התרחבה עם בתי השנייה ועברנו למושב בית לחם הגלילית בו הורי גרים .

המורכבות של להיות אמא יחידה בישוב שילדיה נמצאים בצהרון ,שעות נסיעה מטורפות ועבודה אינטנסיבית עוררו בי את תחושת השינוי .

הייתי במסלול קידום בעבודה אך אבדתי את הפאשן בעניין והחלטתי לעזוב .

לקחתי אתנתחתא קלה ונהנתי לתקופה מהשקט .אחרי מס' חודשים מצאתי את עצמי מייעצת לעסקים פרטיים . פנו אלי "מפה לאוזן" והקמתי גם שותפות עם קולגה במיזם מול חברת נטפים.תוך כדי הקמנו יחד עסק משותף בו ייעצנו לעסקים קטנים וגדולים .

באותה תקופה , רציתי לשפר את יכולות הכתיבה שלי ובאופן יזום פניתי אל ורד מוסנזון , והיא מצדה "הרימה את הכפפה" ויחד הרמנו סדנא שהפכה עבורי למשנה חיים ונמשכה הרבה מעבר לתקופה שבה הגדרנו אותה .

במקביל ,אבי פתח עסק משפחתי לשמן זית שנקרא " זמן זיתים" ואני לקחתי על עצמי את השיווק . לאט לאט לקחתי על עצמי תחומים נוספים בעסק .

קרדיט : עדי הלמן

ה RESTART שלי :

בעצם שני מחוללי השינוי שלי היו , המעבר לבית לחם הגלילית שהווה עבורי שינוי פוקוס (עבודה עם משפחה , חקלאות ,ילדים ועוד ) וסדנת הכתיבה , שהיתה משהו שיזמתי באופן אינטואיטיבי .

בסיום התואר(פסיכולוגיה וייעוץ ארגוני ) שאלתי את עצמי , מה באמת אני הולכת לעשות ?? התעמקתי בעניין והחלטתי לחבר בין שתי האהבות שלי . ככה נולדה סדנת הכתיבה .

כתבתי פוסט בפייסבוק על הסדנא והיא התמלאה בן יום .הכתיבה הקודמת שלי במדייה החברתית היתה סוג של כרטיס ביקור עבורי .

תוך כדי תהליך בניית החומרים נפל לי האסימון , שאני מביאה לידי ביטוי את הראייה השיווקית שלי עם הצורך של עסקים ללמוד .אני חשה שהגעתי למקום הנכון עבורי .

המטרה שלי היא לעבוד עם נשות עסקים ומשם להמשיך ולתת כלי כתיבה לתקשורת הפנים ארגונית לחברות. כך שהנראות ושפת הכתיבה הפנים ארונית תהיה תואמת לערכי הארגון .

קרדיט : עדי הלמן

קרדיט : עדי הלמן

מהמורות בדרך :

הקושי הגיע בשני מישורים ,

מצד אחד המעבר משכירה לעצמאית ! מגלית של שטראוס לגלית שצריכה לעבוד לבד. אנשים לא מכירים את העבר שלי ופחות רלוונטי המקום שממנו באתילעיסוק שלי כיום .

מצד אחר ,השילוב בין הבית והקריירה . חשבתי שזו קלישאה ושאני נצחתי אותה בענק אבל לא כך .

החיים חזקים מהרצונות שלנו כאינדוודואל, גם כשאת בהיי מלהכין סדנא תוך 24 שעות , את רוצה להכין גם שניצלים לילדים לצהריים.

אני מרגישה שהצורך להספיק הכל בצורה פרפקציוניטסית ומעורבת זה לא קל ..

קרדיט : עדי הלמן

קרדיט : עדי הלמן .

ואיך אפשר בלי הצלחות ויש הרבה :

אני שמחה כל בוקר על חברות שהולכות איתי בכל מסלולי החיים שלי , אני נותנת להן זמן ומקום בחיים שלי, הן ממלאות אותי ומוציאות ממה דברים שונים ואחרים .

בעיני סיום התואר יחד עם גידול שלושת ילדי זו הצלחה :) וכו כן , העובדה שבן יום הסדנא שלי התמלאה זו הוכחה שזו הדרך שלי והצלחה מיוחדת שלי.

קרדיט : עדי הלמן

טיפים :

בשינוי צריך לקחת לא מעט נשימות ולהיעזר בסבלנות .

לא תמיד השינוי מוביל למקום שאליו תכננת מראש . ועובדה ,עסקתי בשיווק , החלטתי ללמוד ייעוץ ארגוני והיום אני עוסקת בסדנאות כתיבה לעסקים וארגונים . בעצם , התזוזה הראשונית היא המנוף לכל התהליך.

אני מאמינה שאנחנו זורקים אבן קטנה והיא יוצרת מעגלים של הזדמנויות , אם לא קורה כלום , צריך לזרוק את האבן במקום אחר .

קרדיט : עדי הלמן

חלומות :

החלומות שלי הם בנאליים ומבחינתי זה בריאות ושיהיה לי בחיי העוגן שיש לי כיום . אני רוצה לחלום שאוכל להגיע ליותר מקום של איזון בין כל מה שאומר להיות אמא ,אשת קריירה , בת זוג ובת .

לעשות מה שאני עושה , כל זמן שזה טוב לי .

קרדיט : עדי הלמן

מילה שלי:

הרבה פעמים אנחנו מתחילים תהליך הכרתי ותודעתי של שינוי , ובסופו של דבר מיישמים אותו עם מטרה שאנחנו חושבים שהיא המתאימה לנו אבל לאורך הדרך מגלים שמשהו אחר יותר מושך אותנו וממלא את התשוקה המקצועית שלנו . לא צריך להילחם בזה , לא צריך בכל הכח לחתור למטרה הקודמת שהצבנו ..עדיף לנשום ולשנות את המצפן לכיוון אחר . באמת ללכת עם האינטואיציה שלנו ופחות עם הראש . שם ההצלחה נמצאת .

bottom of page