top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RESTART NO.4

דולה מהנשמה

רוית לוין היא דולה בנשמה . היא המודל התעסוקתי המושלם בעיני למקצוענית כשההתרגשות וההתלהבות מהעשייה היום יומית שלה מצליחה לסחוף ולרגש גם אותי.

רוית היא דולה 24/7 , תומכת לידה ומעבירה סדנאות להכנה ללידה . מבחינתה הצורך במקצוע הספציפי הזה היה טבעי . מקצוע הדולה ממש בחר בה .

פרטים קטנים שבלעדיהם אי אפשר :

- רוית למדה עיצוב תעשייתי במכללה הטכנולוגית חולון .

- היא נכדתה של תופרת .

- יש לה פטיש לבגדים (בארון יש לה בגדים מגיל 15 ) והיא פאשניסטה מגיל שנה .

- במשך 10 שנים הייתה הבעלים של "גרדרובה " ,סטודיו מצליח לעיצוב בגדים .היא העסיקה עובדים ותדמיתנים שיצרו קונספט מקסים ואיכותי . היו לה שתי חנויות (בשיינקין ובאבן גבירול ) מוכרות ומיוחדות וסטודיו במתחם נוגה תל אביב .

- המדריכה שלה מקורס ההכנה ללידה, ידעה שהיא תהיה דולה עוד הרבה לפניה (והיא גם זו שלמדה אותה) .

- מהיום שבו הפכה להיות אמא , עסקה לא מעט בעניין ההריון והלידה מתוך סקרנות טבעית ולקטה מידע כך שחברות רבות פנו אליה לייעוץ בנושאים שונים בתחום .

השינוי :

הלידה האחרונה של בתי נעמי היתה נקודת מפנה מקצועי עבורי. הלידה אמנם היתה במרכז לידה טבעי אך עדיין שונה מהותית מהלידות האחרות בכךשלא כמו בלידות הקודמות בהן נתמכתי ע"י דולה (בבית החולים) או מיילדת פרטית (בבית ) . לקח לי כמה חודשים להבין כי מבחינתי אי אפשר לעבור לידה ללא דולה ושבעצם אני דולה .

אני יכולה לאמר כי זה היה הטריגר לשינוי אבל התחום עניין אותי מאוד .גם בעבודתי כמעצבת עסקתי לא מעט בדימוי גוף והעצמה נשית והתעניינות שלי בתחום הלידה רק ממשיכה את אותו קו .

אני מאמינה כי בהריון ובלידה ,אשה יכולה לצאת מחוזקת ומאמינה בעצמה .מילה אחת או סיטואציה שאינה במקום יכולה לעשות את ההיפך. וככל שאני עוסקת במקצוע אני רואה שזה הכל עניין של העצמה ומודעות מפוקסת.

ההחלטה שלי היתה מאוד מושכלת והמשכית לעניין שלי . אנשים חשבו שתוך יום המצאתי את עצמי אבל זה היה תהליך .סגרתי את החנויות באהבה ונפרדתי מהסחורה (חלק גם השארתי ..).

אני מלווה כל אשה בדרך שלה , מעמידה בפניה אפשרויות ( גם במהלך הלידה) ,מדייקת עבורה ומזכירה לה שיש לה את חופש הבחירה מתוך אינטרס משותף.

הלכה למעשה :

עברתי קורס דולות באורך של שנה .בתחילה התנדבתי בחדרי הלידה של לניאדו וצברתי ניסיון . משם ההתפתחות שלי הייתה מפה לאוזן .

אני כל הזמן עוברת השתלמויות בתחום , כגון : הומאופתיה , תומכת היפנוברידינג ומתחילה לללמוד ייעוץ הנקה ממש בקרוב .

אני גם מנהלת פורום תפוז-לידה פעילה וביתית , חיה את העולם מכל הצדדים שמעניינים אותי ואוהבת לעסוק בהם.

חבלי לידה :

אני אדם ספונטני , לכן העיסוק הוא בהחלט משרת את האני שלי ולצאת ללידה באמצע הלידה בהחלט מרגשת אותי .

מהצד השני כל שינוי מהשגרה (נאמר לצאת לטיול בסופ"ש) מצריך ארגון מראש של כמה חודשים .וכשיש משפחה וילדים לא תמיד ברור אם תצליחי להגיע למסיבת יום ההולדת שארגנת ליום הולדת של הבת שלך . צריך ללמוד להתנהל בתוך זה וכמו כן בן זוג שיכול לאפשר את הספונטיות מהסוג הזה .

הצלחות קטנות :

בעיני , נשים שעושות חוויה מתקנת ללידה מהוות עבורי הצלחה מקצועית .

נשים שמגיעות ממקומות של טראומות ומכל מני סוגי לידות ואחרי לידה בתמיכתי הן נרגשות ועוברות חוויה טובה יותר (אפילו בדברים הקטנים שעושים להן את ההבדל ) מרגשות אותי .

טיפים לשינוי : לא לפחד משינוי , תמיד אפשר לשנות שוב אם לא טוב לך ולהמשיך הלאה. לא להישאר תקועה כי באנו לפה גם בכדי ליהנות מהעשייה שלנו .

חלום :

אני מתחילה בימים אלו להכין יותר זוגות ללידה ואני מתפתחת ומוצאת נישות שאני אוהבת .

אני רוצה לחלום כי לנשים תהיה היכולת והאפשרות איך ללדת , איפה ללדת ועם מי ...כמו במדינות מתוקנות אחרות .

באישי , אני חולמת לנסוע לטיול ארוך יחד עפ בני משפחתי (ועל זה נאמר : אמן) .

מילה שלי :

כשבוחרים את הבחירה הנכונה זה פשוט מצליח, שומעים בקול של רוית את ההתלהבות וההתרגשות בעשייה וזה מדבק גם אותי כשומעת ואני בטוחה שגם את הלקוחות שמגיעות אליה ומחפשות את המקור החזק ומלא הידע שיש לה .


bottom of page